2012. május 31., csütörtök

Körözött




Nálam így készül.


Hozzávalók:
  • 50 dkg. tehéntúró
  • 10 dkg. margarin
  • ha szükséges, mert szárazabb a túró 2-3 ek. tejföl
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • pirospaprika, só, őrölt kömény, bors.


Elkészítés:

A hagymát apró kockára vágom.
Összekeverem a túrót a margarinnal, ha szükséges a tejföllel.
Sóval, pirospaprikával, köménnyel, és borssal ízesítem.



Jó étvágyat! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mivel már több helyen is írtam, hogy nagyon kicsi udvarunk van, megmutatom, hogy hogyan hidaljuk ezt át. :)))








:)

6 megjegyzés:

  1. Pont jöhetne most az a körözött! És nagyon ötletes a kerted! Mennyi csodás termés van és lesz benne!

    VálaszTörlés
  2. Most nagyon jól esne. Nagyon ügyik vagytok, jól kihasználjátok a kis helyet :)

    VálaszTörlés
  3. De rég ettem körözöttet,pedig nagyon finom tud lenni:)Így szoktam én is készíteni. Klassz helykihasználás, jó sok termésetek legyen:)

    VálaszTörlés
  4. A kertecskéd fantasztikus!!! Az eper lekoppintandó!! A kőrözöttet szeretjük mi is, de én vaj helyett tejfölt és extra szűz olívaolajat használok. ☺

    VálaszTörlés
  5. Szeretem! (gyerekkoromban nem szerettem, most meg annál inkább:))
    Milyen aranyos a "kertetek"! Nagyon ötletes... (nekünk hatalmas kertünk van)

    VálaszTörlés
  6. Emi!
    Köszi! :)

    Vikvi!
    Nagyon szeretjük mi is! :) Köszi, bár csak kicsivel nagyobb lenne... :)

    Trollanyu!
    Köszi szépen! :) Eddig még mindig "szüreteltünk" Jócskán, úgy legyen! :D

    Barbi!
    Köszi! Tudod, azt szokták mondani, a szükség nagy úr! :)

    Gabriella!
    Ó, én mindig szerettem, sok hagymával, paprikával, fincsi teával. :))) Azért hatalmasat én nem szeretnék, csak kicsit nagyobbat, de ez van. :)

    VálaszTörlés