2013. január 13., vasárnap

Csúsztatott palacsinta




Nagyon finom, nagyon hamar elkészül. Kedvenc! :)


Hozzávalók:
  • 6 db. tojás
  • 10 dkg. liszt
  • 10 dkg. cukor
  • 10 dkg. margarin
  • 3 dl. tej
  • sütéshez kevés olaj
  • cukrozott kakaópor.


Elkészítés:

A puha margarint, a cukorral, a tojások sárgájával és a tejjel kikeverjük.
Belekeverjük a lisztet.
A tojás fehérjéből kemény habot verünk, majd óvatosan a lisztes masszához keverjük.
A palacsintasütőt felmelegítjük, kevés olajat cseppentünk bele, és kisütjük a palacsintákat, de csak az egyik felét sütjük meg! Vigyázat, hamar sül!
Úgy borítjuk tányérra, hogy a sült fele legyen felül!!
Megszórjuk kakaóval, majd ráborítjuk a következő palacsintát (sült felével felül), ismét cukrozott kakaó, megint egy palacsinta, amíg van a tésztából így rétegezzük.
Végén alufóliával befedjük kb. 15 percre.
Az alufóliát levéve a tetejét is megszórjuk kakaóval, és tálaljuk.







Jó étvágyat! :)

20 megjegyzés:

  1. Nagy kedvencem, így szeretem én is, jó kakaósan ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta lett !! Köszi , hogy eszembe juttattad, már rég nem készítettem, pedig imádjuk...csokipudinggal is isteni!! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Az első mondatban van , hogy be kell keverni a tésztába.

      Törlés
  4. Még sosem készítettem ilyet, de egyszer egy kollégám sütött és behozta a melóba, nagyon ízlett! A Tied fantasztikusan ínycsiklandozó! :)

    VálaszTörlés
  5. Éhes lettem, annyira guszta! :)

    VálaszTörlés
  6. Nálunk is tuti kedvenc lenne, ha elkészíteném. Csak palacsintát ne kéne sütni hozzá. De annyira jól néz ki a kicsurranó kakaóval, hogy úgy gondolom, megéri erőt vennem magamon:-)

    VálaszTörlés
  7. Imádnám! nehezen kezdek én is hozzá a palacsinta sütéséhez.

    VálaszTörlés
  8. Hű, de régen sütöttem! Nagyon ínycsiklandozó:)

    VálaszTörlés
  9. Jaj Csilla ez nagyon finom lehetett! A fotó is tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  10. Még sosem ettem kakaóval, de nagyon ínycsiklandó:)

    VálaszTörlés
  11. Hű, de finom lehet! Oh, de megkívántam!

    VálaszTörlés
  12. Imádom, már így a kép alapján is! :) Nagyon jól hangzik, palacsintában egyébként is egyik kedvencünk a kakaós! :)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen mindannyiótoknak a kedves hozzászólást! :)
    Mint írtam is nagyon szeretjük, érdemes kipróbálni. Gyorsan sül és gyorsan fogy! :)

    VálaszTörlés
  14. Jaj, hogy én ezt mennyire imádom! Nagyon guszta Csilla... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Mi is imádjuk, annyira krémes, fincsi, szájban- szétolvadós. :)

      Törlés
  15. Kedves Csilla, nagyon szép a blogod! Ezt a palacsintát egyszerűen ki KELL próbálnom! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretettel köszöntelek, és köszönöm szépen! :) Szerintem nem fogsz csalódni benne, én évek óta sütöm, egyszerűen isteni finom. :)))

      Törlés
  16. Mikor kell a tej?? Az kimaradt...

    VálaszTörlés