2011. július 21., csütörtök

Tojásos nokedli

természetesen salátával. :D 
Ahogy én készítem:

Hozzávalók a nokedlihez:

  • 50 dkg. liszt
  • 4-5 dl. víz
  • 2 db. tojás
  • ízlés szerint só.

A tészta hozzávalóit robotgéppel összekeverem. 
Sűrű, de nem túl kemény tésztát keverek ki.
Egy fazékban enyhén sós vizet forralok, beleszaggatom a nokedlit. 
Megkeverem fakanállal, hogy ne ragadjon össze. 
Ha már felúsztak a felszínre, tésztaszűrővel kiszedem.
Közben  7-8 db. tojást kicsit felverek sóval, és 1-2 ek. olajon megsütök rántottának.
A lecsepegtetett nokedlit összekeverem a  tojással. 

Jó étvágyat! :)


6 megjegyzés:

  1. A lányom kedvence!!! Én is imádom, de túlságosan kalóriadús, főleg most! :))) Jól néz ki! :D

    VálaszTörlés
  2. Hogy én ezt milyen régen főztem, pedig nagyon szeretjük:) jó, hogy feltetted, nagyon egyszerű, gyors étel és mégis milyen fincsi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta, szeretem a tojásos tésztát! Volt már úgy hogy megmaradt cérnametéltre ütöttem tojást! Jó hogy a betű méretét megváltoztattad!

    VálaszTörlés
  4. Barbi!
    Köszi! Mi is nagyon szeretjük, kitartás! :)

    Trollanyu!
    Finom bizony, főleg ilyenkor, friss salátával. :)

    Éva!
    A lánykám is imádja a tojásos tésztát, mindegy, hogy milyen tészta, csak tojás legyen rajta. :) A betűtípussal kicsit hadilábon állok. :S Hol így sikerül, hol úgy, még ki kell tapasztalnom...

    VálaszTörlés
  5. Na ez nagyon finom..:) Nagynéném is szokott gyakran késziteni én még sosem próbáltam de majd kifogom..:)

    VálaszTörlés
  6. Még sosem ettem nokedlit, de nagyon jól hangzik.

    VálaszTörlés