2011. július 26., kedd

Cseresznyés, vaníliapudingos sütemény

Amikor megláttam Latsia oldalán, egyből beleszerettem ebbe a sütibe. Nem bántam meg, hogy elkészítettem. 
Nagyon könnyű dolgozni a tésztájával, egyszerű megcsinálni, és nagyon finom lett a végeredmény is. :)


Hozzávalók:

A tésztához:
  • 25 dkg. liszt
  • 12,5 dkg. vaj
  • 1 csipet só
  • 1 ek. cukor
  • 1 tojás
  • 1 ek. víz.

Töltelék:
  • 30 dkg. cseresznye(vagy gyümölcs tetszőlegesen).

Puding:
  • 2 tojás
  • 2 dl. tejszín
  • 2 ek. keményítő
  • 10 csepp vanília esszencia vagy kivonat
  • 10 dkg. cukor.

A tészta hozzávalóit, késes robotgépbe tettem, és összedolgoztam, majd belenyomkodtam, egy piteformába.
A gyümölcsöt megmostam, kimagoztam, és rászórtam a tésztára.
A puding hozzávalóit egy tálban jól kikevertem és ráöntöttem a gyümölcs tetejére.
Előmelegített sütőben 180 C fokon, kb. 40 percig, vagy amíg a puding megdermed, sütjük.
Kicsit hagyni kell kihűlni, és szépen szeletelhető.










6 megjegyzés:

  1. Magyon szép lett, valóban jó kis recept! Guszta biztos nagyon finom azzal a puding és gyümölcs réteggel!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz kis és biztosan nagyon fincsi is..:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom lehet:) Cseresznyém nincs, de más gyümölccsel sem lehet rossz.

    VálaszTörlés
  4. Éva!
    Köszönöm! Tényleg nagyon finom, és egyszerű elkészíteni :)

    Anikó!
    Köszi! :) Az volt. :D

    Trollanyu!
    Finom volt! Készítettem már meggyel, és áfonyával is finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon finom lehet! Guszta már a fotón is :)

    VálaszTörlés
  6. Petra!
    Az volt! Köszi! :)
    Tényleg finom pudingos lett! :)

    VálaszTörlés