2012. július 27., péntek

Gyümölcsös, kakaós kevert süti




Gyors, nagyon finom süti. Barbinál találtam rá, Ő pedig Gerditől hozta a receptet! Köszi! :)


Hozzávalók:
  • 4 tojás
  • 25 dkg. cukor (nálam 20 dkg. fruktóz)
  • 1 citrom leve és héja
  • 1 dl. olaj
  • 30 dkg. liszt
  • 1 csipet só
  • 1 cs. sütőpor
  • 1 dl. tej
  • 1 csapott ek. kakaó + 1 ek. tej
  • 60 dkg. gyümölcs (nálam nektarin és sárgabarack)

Elkészítés:

A sütőt melegítsük elő 180 fokra.
A tojások fehérjét kemény habbá verjük egy csipet sóval.
A tojássárgákat kikeverjük a cukorral és az olajjal. Felváltva adagoljuk hozzá a sütőporos lisztet és a tejet. Ezután e kettőt összekeverjük.
2/3-át sütőpapiros tepsibe simítjuk, a maradék masszához keverünk egy kanál kakaót és tejet, majd a világos tészta tetejére adagoljuk egy kanál segítségével.
Megszórjuk a gyümölcsökkel, tűpróbáig sütjük.






14 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett:) Én is megsütöttem már ezt Gerditől, csak eperrel, egyszer meg rebarbarával:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A Te változatod is biztosan nagyon finom lehetett. :)

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki, és szuper finom lehet:) Szeretem a gyümölcsös sütiket, és egyszerű az elkészítésük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon egyszerű ez is, és nagyon finom. :)

      Törlés
  3. Nagyon kering ez a recept, úgyhogy csak finom lehet:)

    VálaszTörlés
  4. Aj, de jó kis recept! Egyszerű és biztosan sikerülős! Megvalósítandó! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan sikerülős, bizony. :) Ne hagyd ki. :)

      Törlés
  5. Csilla, már én is el kell készítsem barackkal, annyira jól néz ki rajta! Örülök, hogy Te is megsütötted:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gerdi! Én is örülök, mert nagyon finom volt. :)

      Törlés
  6. Hi-hi-hi, én is ezen a héten sütöttem meg ezt a sütit, csak nem voltam itthon pár napig, emiatt csak ma hajnalban tettem ki, és mit látok most? Hogy Te is megsütötted. :) Jól néz ki nálad is, nagyon finom süti, igaz? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Van ez így. Épp most láttam, mikor beléptem az oldalamra, megyek is megnézem a Tiédet. :D

      Törlés
  7. Micsoda jó kis sütemény lehet hogy igy körbe megy. Finom kombináció a kakaó és a barackal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom. Könnyű tészta, és a sok gyümölcs benne, mesés. Köszi! :)

      Törlés