2011. november 26., szombat

Tojásos- majonézes- virslisaláta

Hozzávalók:
  • 4 pár virsli
  • 5 db. tojás
  • 1 ek. mustár
  • 4 dl. tejföl
  • 1 nagy fej hagyma
  • őrölt fehér bors
  • 15- 20 dkg. majonéz.

Elkészítés:

A virslit, és a tojásokat megfőzzük. 
Összekeverjük a tejfölt, majonézt, mustárt. A hagymát apróra vágjuk, és azt is hozzáadjuk, megborsozzuk.
A keményre főtt tojások közül 4 darabot belereszelünk az öntetbe, a virslit belekarikázzuk, az ötödikkel díszítjük.




Jó étvágyat! :)

11 megjegyzés:

  1. Nagyon fincsi,szeretem a majonézes salátákat,ma már mentettem egyet,de viszem a Tiéd is,és holnap elkészítem,mert éppen van virslim!!Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  2. Majonézes salátákat ritkán eszünk, pedig szeretem nagyon:) Főleg az ilyen tartalmasakat. Szilveszterre mindenképpen készítek.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jól néz ki, most reggelire szívesen megenném :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki...és biztosan nagyon fincsi is...én is szeretem a majonézes salátákat...le is mentettem....:):)

    VálaszTörlés
  5. Én is ilyen majó-manó..bejön!)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, Én ezt most megkívántam... :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretem ezeket a saláta készítményeket, jó kis töltött, vagy sült hús kísérője is lehetne.De egy jó szilveszteri bulira is megteszi.

    VálaszTörlés
  8. Mindenkinek köszi! :)))

    Nálunk vacsora volt... de tényleg tartalmas, és finom , és nem utolsó sorban hamar elkészíthető volt. :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a receptet nagyon jó lett.
    Bár én annyival feldobtam,hogy a hagymát és a virslit pici sóval borssal főzés helyett kicsit megpirítottam.
    És került bele 2 szem paradicsom és 1 szem paprika apróra vágva. :)

    VálaszTörlés
  10. minek főzöd meg a virslit te ökör ?

    VálaszTörlés