2011. december 23., péntek

Raffaello




Tudjátok hirtelen felindulás!! :))) 
Egyszerűen nem tudtam neki ellenállni, amikor megláttam Krisztinél. (persze a gyönyörű képek a hibásak!) 
Pedig nem kellett volna, mert a héten annyi sütit sütöttem már... 
Szerintem sokunknak van sokféle tejporos receptje, de ez valami isteni, ja, és nem kell bele tejpor. :)


Hozzávalók:
  • 2 dl. tejszín
  • 10 dkg. fehér csokoládé
  • 5 dkg. vaj 
  • 20 dkg. kókuszreszelék
  • 3 ek. cukor
  • csipet só
  • kókusz a hempergetéshez.

Elkészítés:

A tejszínt felmelegítjük és közben beletördeljük a csokoládét. 
Mikor teljesen felolvadt a csokoládé, hozzáadjuk a vajat a sót és a cukrot is. 
Elkeverjük és beleszórjuk a kókuszt. 
Pár percig, állandóan kevergetve összefőzzük az egészet. 
Megvárjuk míg kihűl és utána betesszük a hűtőbe dermedni. 
Mikor teljesen megkeményedett a massza, akkor tudunk szép golyókat formázni belőle. Kókuszban megforgatjuk a golyókat és minyon papírba rakosgatjuk őket. 
Tálalásig hűtőben tartjuk.

Nálam margarinnal készült. Tényleg elég néhány perc a főzésre, míg kissé "összeáll". Kb. 30 darab lesz belőle.







Kívánok minden kedves Olvasómnak Békés, Boldog Karácsonyt!!! 

23 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy én meg a te képeidnek nem tudok majd ellenállni, és elkészítem hamarosan! :D

    VálaszTörlés
  2. Képzeld el, az enyém most hűl éppen:) Már én sem akartam semmit sütni, de ezt még gyorsan bekevertem. Nagyon Boldog, Békés Ünnepeket kívánok Neked és a Családodnak:)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap előtt készítettem az Edith féle kókuszos süteményt, de most ennek sem tudok majd ellenállni. Boldog Békés Karácsonyt kívánok az egész családodnak:))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek! Boldog Karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
  5. Nem csodálom! Szuperek!
    Boldog Karácsonyt Kívánok nektek! :)

    VálaszTörlés
  6. A hirtelen felindulásból elkövetett finomságok a legélvezetesebbek!
    Boldog karácsonyt kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  7. Boldog karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
  8. Csodaszépek!!!
    Én is boldog karácsonyt kívánok Neked és Családodnak :)!!

    VálaszTörlés
  9. Én is kívánok Nektek boldog Karácsonyt!))

    VálaszTörlés
  10. Békés, Boldog Karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon guszták lettek!

    Békés, boldog karácsonyt kívánok nektek :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok! Olyan szépek ezek a kis Raffaellok!

    VálaszTörlés
  13. Nem tudtam hogy ezeknek a finom fehér csokoládé bon bonnak még neve is van...hát jó, akkor Raffaello! Gyönyörüek, és nagyon finom!
    Boldog, Békés Karácsonyt kivánok...szeretettel!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépek lettek!
    Boldog Karácsonyt Neked és Családodnak! :)

    VálaszTörlés
  15. Boldog Karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés
  16. Meghitt, boldog, szép karácsonyt kívánok Nektek!:)

    VálaszTörlés
  17. Békés, boldog karácsonyt kívánok szeretteid körében! :)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon finom lett, üti az összes tejporos verziót.

    VálaszTörlés
  19. Gyönyörűségesek ezek a golyók.
    Neked is Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  20. Elkészítettem és nagyon finom lett! :)

    VálaszTörlés